معرفي سه اپليكيشن كاربردي اندرويد

دانلود رايگان انواع اپ و بازي هاي محبوب اندرويد

معرفي سه اپليكيشن كاربردي اندرويد

۱۳۸ بازديد

 سخني در مورد شبكه هاي اجتماعي و مسنجرهاي خارجي كه كاربران ايراني در آن حضور دارند. خطري جدي كاربران ايراني اين اپلكيشن ها را تهديد مي كند و آن چيزي نيست جز وجود وبسايت هاي بيشمار و غيرقابل اعتماد كه فايل نصبي با عنوان آپديت اين اپليكيشن ها در خود منتشر مي كنند. به دليل تحريم بودن ايران از سوي مراجع دانلود معتبر و همچنين دلايلي چون غيرفارسي بودن مراجع اصلي دانلود اپليكيشن از جمله گوگل پلي و اپ استور بسياري از كاربران ايران دانلود اپليكيشن را از سايتهاي غير رسمي انجام مي دهند.

تلگرام بدون فيلتر

ز آنجايي كه سورس اين اپليكيشن ها براي توسعه دهندگان ازاد مي باشد فلذا اين امكان وجود دارد كه شما اپليكيشني دقيقاً مشابه با اپ واقعي امّا با پشت پرده اي مخوف را بر روي گوشي خود نصب نماييد. آسان ترين راه دوري از خطر نصب اپليكيشن هاي آلوده در همان مرحله دانلود اتفاق مي افتد و آن هم دانلود اين اپليكيشن ها از مرجع معتبر و قابل اعتماد مي باشد. دانلود آپديت اينستاگرام ، واتساپ و تلگرام محبوبترين برنامه هاي حال حاضر نزد كاربران ايراني هستند.

اگر به تازگي گوشي هوشمند و يا تبلت اندرويدي خريداري نموديد قطعا به يكي از نرم افزارهايي كه دير يا زود به آن نياز خواهيد داشت يك اپليكيشن مناسب جهت انتقال فايل با فرمت هاي مختلف مانند موزيك و ... از دستگاه شما به ديگري و يا بالعكس آن مي باشد. زاپيا و شيريت معروفترين و قدرتمندترين اپليكيشن هاي حال حاضر هستند كه به سادگي و با سرعتي 40 برابر بيشتر از بلوتوث انتقال هر نوع از فايلي  را بين دستگاه هاي اندرويد رد و بدل كنيد. حتي با نصب نسخه دسكتاپ شيريت مي توانيد بين گوشي و كامپيوترتان فايل ها را جابجا نماييد. براي دانلود شيريت و دانلود زاپيا مي توانيد از گوگل پلي اقدام به دانلود نماييد و يا از ماركت هاي اندرويدي ايراني فايلشان را دانلود نماييد.

با روبيكا ميتوانيد از سرويس هاي رسانه اي اين اپليكيشن به آساني و با اينترنت رايگان بهره مند بشيد و به آرشيوي كاملي از فيلم و سريال ها به راحتي دسترسي پيدا كنيد و تماشاي آنها لذت ببريد. همچنين خدمات گوناگون ديگري هم در روبيكا ارائه مي شود كه بدون شك رضايت شما را به دنبال خواهند داشت.

تلگرام بدون فيلتر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.