راهنماي دانلود امن اپليكيشن اندرويد

دانلود رايگان انواع اپ و بازي هاي محبوب اندرويد

راهنماي دانلود امن اپليكيشن اندرويد

۱۲۶ بازديد

سيستم عامل اندرويد پركاربرترين سيستم عامل ديوايسهاي هوشمند در ميان كاربران ايراني مي باشد. به عبارت ديگر بسياري از ايرانيان از گوشي هاي هوشمند و تبلتهايي كه از سيستم عامل اندرويد برخوردار مي باشد استفاده ميكنند. نصب بازي و اپليكيشن بر روي ديوايس هاي اندرويدي بر خلاف سيستم عامل iOS قابل مديريت بوده و از مرجعي به جز مرجع اصلي اپليكيشن هاي اندرويد يعني گوگل پلي نيز امكانپذير است. نسخه جديد يان برنامه اندرويد از وبسايت لينرويد قابل دريافت است.

اگرچه بهترين و قابل اعتمادترين مرجع براي نصب يك برنامه گوگل پلي مي باشد امّا به دليل تحريم بودن و فيلتر بودن كاربران ايراني به دانلود فايل هاي برنامه و بازي هاي مورد نياز خود از سايت هاي متفرقه نيز عادت نمودند. انتشار فايل هاي آلوده و بدافزار براي ديوايس هاي اندرويدي بخصوص وقتي آن اپليكيشن از گوگل پلي نصب نشده كار چندان دشواري نيست. وبسايت لينرويد يكي از بهترين و بروزترين وبسايت هاي اندرويدي كشور است كه به صورت لحظه اي بلافاصله پس از گوگل پلي اپليكيشن ها و بازي هاي آن به آخرين نسخه از آپديت گوگل پلي بروز مي شوند.

براي دانلود اپليكيشن هايي همچون اينستاگرام ، دانلود آپديت واتساپ و تلگرام كافيست به وبسايت لينرويد مراجعه كنيد تا به سادگي آخرين نسخه از آن را دانلود نماييد. كه محبوبترين اپلكيشن هاي حال حاضر كشور هستند مي توانيد به وبسايت لينرويد مراجعه كرده و آخرين نسخه از آنها را دانلود كنيد. لازم به ذكر است كه تمام بازي ها و اپليكيشن هاي وبسايت لينرويد به صورت رايگان بوده و مستقيما از گوگل دريافت شده و در سايت قرار داده مي شوند. همچنين نسخه مود و نسخه هاي غير رسمي برنامه ها و بازي هاي هم در وبسايت قرار داده مي شود.

نگاهي به اپليكيشن اينستاگرام  - داغترين پلتفرم فضاي مجازي ايرانيان

دانلود آپديت اينستاگرام بدون شك محبوبترين شبكه اجتماعي اشتراك گذاري عكس و ويدئو در ايران و جهان مي باشد. با اينستاگرام مي توانيد دوستانتان را هميشه دنبال كنيد و با يكديگر بيشتر در ارتباط باشيد. شما در اينستاگرام مي توانيد تصاوير و كليپ هاي خود را كه كمتر از 60 ثانيه باشند با دوستان خود به اشتراك بگذاريد. همينطور امكان تگ كردن افراد از ديگر ويژگي هاي اين برنامه به شمار مي رود. از قابليت هاي بسيار پرطرفدار كه در اينستاگرام مي توان از آن ياد كرد بخش استوري مي باشد. در واقع استوري اينستاگرام پست هاي مدت دار مي باشند كه پس از 24 ساعت به صورت اتوماتيك حذف مي شوند. البته به تازگي امكان هايلايت كردن استوري ها و دسته بندي آنها در پروفايلتان امكانپذير شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.